פנטזיות על קלידים: סיפורו של בוורלי גלן-קופלנד

פסטיבל הקולנוע הגאה בתל אביב 2020 – פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הגאה בניו יורק 2020 – פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בליסבון 2020 – פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר
רוטרדם 2020
HotDocs 2020
דוק’נ’רול 2019 – בכורה עולמית
פסטיבל הסרטים התיעודיים במלבורן 2020
פסטיבל הסרטים בגטבורג 2020
פסטיבל הקולנוע הגאה בסן פרנסיסקו 2020

להסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן. בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected]

Keyboard Fantasies: The Beverly Glenn-Copeland Story
אנגלית עם תרגום לעברית  
בימוי: פוזי דיקסון | הפקה: ליב פרוקטור | בהשתתפות: בוורלי גלן-קופלנד
בריטניה, 2019, 63 דקות

כבר מתחילת הקריירה שלו, בוורלי גלן-קופלנד (1944) היה אאוטסיידר: הסטודנט השחור היחיד למוזיקה קלאסית באקדמיה למוזיקה בקנדה. הוא גם היה אחד הבודדים שהיה מחוץ לארון בראשית שנות השישים כאשר זו עדיין הייתה עבירה פלילית. במשך זמן רב חי גלן-קופלנד כאישה לסבית – עד שהבין שהוא טרנסג’נדר. תקליטי הג’ז העממי שגלן-קופלנד הקליט בתחילת שנות ה-70 של המאה הקודמת לא זכו להכרה, כמו גם האלבום של מוזיקת העידן החדש האלקטרוני שהוציא בשנת 1986 – “פנטזיות על קלידים”. שלושה עשורים לאחר מכן, אספן תקליטים יפני מחליט להוציא את התקליט מחדש ובגיל 74 בוורלי גלן-קופלנד סוף כל סוף זוכה להכרה המקצועית שלה הוא כל כך ראוי.
הסרט מלווה את גלן בסיבוב ההופעות שלו עם צוות נגנים צעיר וצבעוני, במהלכו הוא חושף את סיפור חייו המרגש ויוצא הדופן.

זוכה פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר TLVFest 2020
מנימוקי צוות השיפוט: הצפייה בסרט משולה לשיטוט בגן זן יפהפה. האופטימיות והשמחה השורים על גיבור הסרט מדביקים גם את הצופים שזוכים להתוודע לנקודת מבט ייחודית על זהות גאה, על קהילתיות רב-דורית, על חיי יצירה ועל העוצמה הגלומה בהקשבה עיקשת לאמת פנימית.

דילוג לתוכן